Lediga tjänster

Företagets tillväxt har de senaste åren varit väldigt god och vi har stärkt vårt varumärke och lyckats bredda vår produktsortiment och vår kompentens. Vi tror på en fortsatt god utvecklig och tillväxt och att vi kommer behöva flera nya medarbetare både lokalt på vårt kontor i Tågarp men också ute bland våra kunder runtom i Sverige.

- Säljassistent/Koordinator med placering på kontoret i Tågarp

- Säljassistent/Koordinator med placering i mitten av Sverige


Beskrivning av arbetsuppgifterna:
Orderhantering, leveransbevakning, uppföljning och offerter.
Transport och logistik, inrikes och utrikes.
Eftersom produktkunskap kommer öka med tid finns det vision om att kunna ha kontakt med kunder/försäljning både från kontor och även i fält.

Personliga egenskaper:
Strukturerad och självgående med egna initiativ
Trevlig, positiv och med social kompentens

Erfarenhet:
Tidigare erfarenhet av försäljning, orderhantering, kundsupport och logistik är meriterande

Språkkunskap:
Svenska och Engelska i tal/skrift

Datorkunskap/Program:
Excel, World, Outlook, Visma Administration 2000

Arbetstider:
Heltid, Helgfri måndag-fredag 07.00-16.00

Lön: (månads, timlön, annan)
Månadslön efter kompetens

Anställningens varaktighet:
Provanställning 6 mån som därefter övergår i en tillsvidareanställning om inte någon av parterna säger upp avtalet innan 6 månaders perioden är slut

Tillträde/Start av tjänst:
Snarast

Krav om B-körkort:
Ja

Skriftlig ansökan: (senast inkommen)
2020.03.25, tjänsterna kan tillsättas tidigare så vänta inte med att skicka in din ansökan till: tony@mardamagentur.se

Läs mer om tjänsten här »

Administratör/Säljassistent/Koordinator​

Dela på facebook
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på print